SALARIZARE
Prin externalizarea serviciului de salarizare, HR Specialist va prelua următoarele sarcini administrative:
- Preluarea și verificarea datelor primare,
- Calculul salarial,
- Tipărirea și livrarea fluturașilor la sediul clientului,
- Generarea statelor de plată și a centralizatoarelor,
- Generarea declarației D112,
- Generarea notelor contabile aferente salariilor,
- Generarea fișierelor pentru plată salariilor în conturi bancare,
- Generarea fișelor fiscale,
- Depunerea declarațiilor și a fișelor fiscale la autorități,
ADMINISTRAREA PERSONALULUI
Externalizarea serviciului de administrare de personal va presupune preluarea de către HR Specialist a activităților de:
- Întocmirea contractelor individuale de muncă, actelor adiționale, deciziilor de încetare CIM, deciziilor de suspendare CIM,
- Gestionarea relației cu Instituțiile statului,
- Completarea și transmiterea REVISAL-ului,
- Generarea adeverințelor pentru angajați,
- Fișe de post.
- Centralizarea și introducerea datelor: modificări în structura personalului etc
- Pontaje și calcul prime
- Întocmirea statului de salarii în fiecare lună
- Întocmirea și depunerea declarațiilor lunare
- Completarea și înregistrarea fișelor fiscale
- Analize financiare ale costurilor de personal:
- Structură salarială pe centre de cost / departamente;
- Consultanță în ceea ce privește strategia salarială
- Analiza structurii bugetului de salarii și oferirea de soluții pentru optimizarea acestuia
SERVICII DE PROTECTIA MUNCII
- protectia muncii (SSM),
- supravegherea si verificarea tehnica a instalatiilor (RSVTI),
- protectia mediului
Pentru a vă oferi mai multe detalii referitoare la serviciile noastre de Salarizare și Administrare Personal, vă rugăm să ne contactați.